неділю, 12 травня 2013 р.

Комп’ютер та Інтернет для дитини: користь чи небезпека?

Навряд чи сьогодні знайдеться людина, яка ніколи не чула б про Інтернет. Невміння працю­вати за комп'ютером та орієнтуватися в Інтернет-просторі в сучасному суспільстві можна порів­няти з невмінням писати й читати. Інтернет-технології стали природною частиною життя не лише дорослих – науковців, бізнесменів, фахівців різних галузей, а й підростаючого покоління. Чи добре це для дитини?
Куди заведе Інтернет?
Навчальні, розвивальні та розважальні Інтернет-ресурси орієнтовані на дітей будь-якого віку. За їх допомогою вони в цікавій формі засвоюють основи письма і лічби, вчаться малювати та моде­лювати, привчаються до самостійної роботи і скла­дають уявлення про навколишній світ.
Існує багато розвивальних ігор, які вод­ночас виконують виховну та освітню функцію і здатні викликати інтерес дітей шкільного віку до еконо­міки, соціології, історії, літератури тощо.
Діти підліткового віку вже мають уявлення про те, яка саме інформація міститься в Інтернет-просторі. У цей період особливу зацікавленість виклика­ють Інтернет-ресурси, що дають змогу спілкуватися з реальними та віртуальними знайо­мими, а також розважальні та навчальні ресурси. Віртуаль­ний світ дає додаткову свободу дій і вираження думок, емоцій, почуттів, що обмежені в реально­му житті. Інтернет приваблює дітей різноманітністю спілкування; можливістю угамувати інформаційний голод, знайти нові форми самовираження; відчувається анонімність і віртуальна свобода. У віртуальному середовищі діти прагнуть роз­слабитися й абстрагуватися від психологічних проблем реального світу, дати вихід емоціям, ці­каво провести час. Спілкуючись в Інтернеті, можна на певний час «змінювати» стать та ім'я, з'являтися перед співрозмовником в іншому фізичному вигляді і навіть створю­вати свій новий образ – реалізовувати, нехай віртуально, свої фантазії, що важко або немож­ливо реалізувати у звичайному світі.

Немає коментарів:

Дописати коментар